Tak Nak Klik Di Bawah Ni Ke?

Isnin, 21 November 2011

Rezeki Hari Jumaat

Apa yang rezekinya, mesti nak tahukan, hehehehe. Hari jumaat 2, 3 hari lepas, ada kelas ganti, subjek keterampilan berbahasa. Wah, bunyi macam best je. Nak jadikan, Aku kena panggil untuk baca 'slide' gaya berbahasa dengan intonasi yang betul, memang rezekilah, tambah-tambah boleh buat orang gelak pagi-pagi buta. Menghilangkan megantuklah katakan. Em, yang boleh buat orang gelak tu, bukan apa, sebab sampai satu patah perkataan, Aku tersasur sebut, perkataan apa?Hehehehe, INTITUSI-INTITUSI, cuba sebut dengan cepat, mahu tak tersasur, Hahahahaha. Mahu tidak 3, 4 kali Aku sebut tak betul, lepas tu, barulah sempurna. Dr. subjek tu, bagi Aku rezeki lagi untuk memilih salah seorang pelajar dalam kelas tu. Memang dah lama Aku tunggu saat ini, hahahahaha. Apa lagi, Aku terus memilih seorang pempuan, pempuan tu, memang Aku kenal, nama dia orang panggil H**I**, dan dia juga kawan kepada kawan Aku kot N**I*. Terus Dr. panggil dia, nasib baik dia tak macam Aku, tapi lagi hebatnya dia. Dia tukar ayat sendiri bila nak akhir 'slide' tu, Mahu tak gelak semua pelajar, Hahahaha. Em, Nasib baiklah kawan Aku kot N**I* ni tak kelas sekali dengan Aku, kalau tak, Aku dah bagi kat dia dah, Hahahaha.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan