Tak Nak Klik Di Bawah Ni Ke?

Sabtu, 19 November 2011

Lawak Seorang Pelajar IPTA

Pada suatu hari, adalah Mamat ini terlewat masuk kelas, disebabkan semalam dia tidur lewat, seperti biasa, kelas bermula pada pukul 8 pagi, namun, Mamat ni dah terlewat setengah jam. Apabila sampai dalam kelas, pensyarahnya bertanya kat Mamat ni.

Pensyarah: Mamat, awak tahu ke yang awak dah lewat masuk kelas, sekarang pukul berapa?
Mamat: saya thu, saya lewat 30 minit,dan sekarang dah pukul 8.30 pagi.
Pensyarah: bagus kalau awak tahu. Tapi kenapa awak lewat sampai 30 minit?
Mamat: Saya lewat sebab 1 je kerana papan tanda
Pensyarah: 1 sebab je, papan tanda, kenapa dengan papan tanda?
Mamat: Ye, tadi masa saya sampai kat selekoh tajam, saya terbaca 1 papan tanda, "awas selekoh tajam, jalan perlahan". jadi, saya terlewat sampai sebab itulah.
Pensyarah: @##$%%%^^&*

HEHEHEHE... Sekadar Lawak JE. Jangan Nak cuba-cuba Lak.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan