Tak Nak Klik Di Bawah Ni Ke?

Selasa, 27 September 2011

Lawak Doktor Dengan Pesakit Psikotik

Jam menunjukkan pukul 8 pagi. Seorang doktor lelaki ditugaskan untuk melawat dan memeriksa pesakitnya.

DR.: Nampaknya ada pesakit baru hari ini Nurse?
Nurse: Ya, kita ada pesakit baru hari ini, namanya Azharun bin Azharin. berusia 32 tahun, semalam keluarganya baru menghantar kerana di katakan pesakit ini meracau-racau.
DR.: Oh! ye ke, nanti saya check dulu.
Nurse: Ok, ada apa-apa boleh saya bantu lagi?
DR.: Tak ada, awak boleh pergi dulu.
Nurse: Terima kasih.
DR.: Selamat pagi, Azharun bin Azharin.
Pesakit: Hehehehe. Doktor G**A, Doktor G**A, sekarang dah tengah harilah.
DR.: Aik!!! Dia ketawa pula, bila aku bagi salam. Dahlah cakap aku macam tu, tak apa. Aku ada cara aku sendiri. (berbicara dalam hati).
DR.: Ehm, memandangkan awak pesakit baru, saya ada satu soalan untuk awak. Hehehehe(ketawa dalam hati). Awak lelaki atau perempuan.
Pesakit: Tentulah saya lelaki. Hehehe
DR.: Oh, bagus. Sekarang awak ikut apa yang saya cakap, boleh?
pesakit: Boleh saja Doktor, saya kan ada mulut,hehehehe.
DR. : Oh, kau nak kenakan aku ya,(berbicara dalam hati). Ok, sekarang awak ikut saya cakap.
           SAYA, ADALAH...
pesakit: SAYA. ADALAH...
DR. : SEORANG YANG G**A.
Pesakit: SEORANG YANG BUKAN G**A. Hahahahaha.
DR.: Hahahaha, awak seorang yang bukan g**a? Sekarang, awak perhatikan  tiga nurse kat kiri awak tu, dia G**A tak?
Pesakit: Tak, kenapa?
DR.: Tadi, awak cakap awak seorang yang tak g**a, tapi awak cakap nurse tu pun tak g**a, bermakna, bukan awak seorang tapi ada tiga di sebelah kiri awak, yang awak cakap tadi dia orang pun tak g**a juga. hahahahaha.(ketawa terbahak-bahak)
Pesakit: @#$%^*** (sambil mengaru kepala)

Tiada kena mengena sama ada yang hidup atau yang telah meninggal.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan