Tak Nak Klik Di Bawah Ni Ke?

Jumaat, 6 Disember 2013

JENG! JENG! JENG!

Ha! Muncul kembali aku disini. Alhamdulillah masih diberi kenikmatan merasai keindahan di dunia ini, tapi jangan lupa, kenikmatan yang diberi, setiap hari makin hilang. Ingat! Kenikmatan diberi jangan buat kita terlalai dari tugas di duniawi. Haish! nak berdakwah ke apa ni? Hehehe. Pesan buat diri sendiri, maklumlah lama tak 'update' blog, tapi pasti ada yang ternanti-nanti dengan coretan aku yang tak seberapa ni. Sebenarnya malas nak 'update' selalu blog ni, kerana aku bukan penulis tegar 'aku yang dulu, bukanlah yang sekarang' lalala. Ha! kan dah keluar lirik lagu dah tu. HEHEHE. Sebenarnya aku pun tak tahu nak 'update' pasal apa, tapi aku nak beritahu bahawa aku masih ada di sini. Walaupun hampir 6 bulan menyembunyikan diri tapi banyak juga peristiwa sepanjang tempoh tersebut. Nanti sedikit sebanyak 'peristiwa sepanjang 6 bulan menyepi tu, aku 'update' kemudian dalam ni. Tapi sebelum aku menamatkan cerita ni, nak beritahulah sedikit, aku rasa tak selesa kalau orang tu cakap, "ok! cukuplah setakat ni, mungkin ini soalan atau apa-apa jelah yang 'last' kemudian, duk lama cikit, tanya balik atau buat balik benda yang sama". Aku tak nak jawab atau buat apa-apa tu sebab orang tu dah cakap macam tu. Kalau dia tak cakap macam tu, mungkin, mungkinlah aku jawab kot. Kot je. Tapi aku anggap dia ni mungkin lupa kot dengan kata-kata dia sendiri. Ops!!! dah panjang lebar lak dah aku cerita, kan tak pasal-pasal perang 'blog' pulak nanti, tak pun kena serang dekat 'my blog' nanti, terpaksa 'delete' lak tajuk ni. Siapakah orang itu? JENG! JENG! JENG! :-P

1 ulasan:

  1. Minat main perangg nampaknya. Macam bes je.. :p

    BalasPadam