Tak Nak Klik Di Bawah Ni Ke?

Jumaat, 4 November 2011

2 Perkara Yang Sama Berlaku

Kisahnya pada pagi tadi, lepas aku habis kelas, lebih kurang pukul 9 lebih, aku pergi cafe fakulti, tak sangka pulak jumpa dengan "orang tu", dengan sepinggan roti canai telur, aku pura-puralah lalu tepi dia, dia tengok macam tu je, dengan hujung mata je, sombong ea, nampak sangat, tak pe, tak pe.. tiap kali terjumpa, memang macam tulah ea

kisah kedua pula, petang tadi,lepas habis kelas dalam pukul 7, aku ambillah gambar pakai kamera, selesai ambil gambar, aku tinggal je dalam bakul motor, sampai je kat kolej, kat parkin motor, aku terus naik ke bilik, terlupa yang kamera dengan kunci motor boleh tertinggal kat situ, nasib baik ada rezeki, kawan aku Pendi tolong ambilkan, baru je kejap tadi,kul 11 lebih, terima sangat-sangat Pendi, terhutang budi pula dengan kau, lau orang lain yang ambil, dah bersuka-ria dah kot. Hari tu, dah sekali Aku tinggal kamera dalam bakul motor, tapi nasib baik aku ingat turun ambil. Em, benda sama berlaku juga hari ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan