Tak Nak Klik Di Bawah Ni Ke?

Jumaat, 14 Oktober 2011

Kebingungan

aku pelik betul dengan budak seorang ni, aku beritahu kat dia, kalau aku betul-betul tak ikhlas nak berkawan dengan dia, memang dah lama aku mempergunakan dia, lepas aku cakap macam tu, dia cakap dia silap dan terimalah kata-kata aku tu, lepas 2 or 3 hari, dia cakap aku memang tak ikhlas pulak dah kawan dengan dia..ish!!!tak faham aku. lau ada lagi perasaan marah tu, tak boleh nak buat apa dah, aku dah mintak maaf pun. aku nak tengok, lau terserempak dengan dia nanti, nak tengok muka dia macam mana, merah berapi tak, atau berasap tak kepala dia, maklumlah orang tengah marah, kih,kih,kih

PEACE FOR WORLD...

2 ulasan:

  1. sEdaPppp KutUk 0raNg yE...ish2..cian oraNg tU..

    BalasPadam
  2. memaafkan seseorang lebih baik berbanding membenci. x baik gaduh lama2..

    BalasPadam